Herşey Adım Atmakla Başlar!



ADIM…
Adım atmakla başlar her şey;
Adım atmakla gelirsin dünyaya;
Adım atmakla yakalarsın başarıyı, huzuru ve mutluluğu;
Adım atmakla belirlersin hayallerini ve geleceğini;
Adım atmakla sürdürürsün umudunu
Adım atmak için cesur ol…



BAZEN…
Bazen bir şeyi çok istersin
Ama bir türlü olmaz,
Nedenini merak edersin ve isyan etmeye başlarsın,
Bir bakmışsın isteğinin çok daha iyisine kavuşmuşsun.
İsyan etme olmayan hayallerine,
Kavuşacaksın hayallerinin çok daha üstündekilere...



BİR BAHAR
Bir bahar rüzgârı esti,
Duygularımı alıp gitti,
Bakakaldım peşinden,
Bir el uzandı ardından,
Bakışları “git peşinden” dercesine...
Duraksadım bir an,
Sonra var gücümle koştum ve yakaladım duygularımı;
Ben, duygularım olmadan nasıl insan olurum,
Duygusuz insan, insan mıdır?



HUZUR
Huzuru uzaklarda arama, o senin kalbinin yanı başında,
Bak her şeye mutlulukla,
Huzur gülümsetecektir seni daima.



MİSAFİR
Misafir olduğunu unutma, yaşamın her mekânında;
Mutluluğu verenle dost ol,
Mutsuzluk hissettirenden uzak dur.
Hayat sandığın gibi uzun değil,
Sevdiklerin, seni mutlu edenlerin…

*
Hilmiye Küçüktuna
Umut Veda Etmez kitabından