Aklını kullan, hayatı güzel yaşa!


Akıl, akıl, akıl! Sen ne güzel şeysin. Bir taraftan dünyayı perişan etmek, hayatı zindan etmek, savaşlar, katliamlar için kullanırsın. Bir yandan dünyayı güzelleştirmek için… Ben her zaman ikincisinin yanındayım. Akıl ile dünya çok güzel bir yer olabilir. Aklını kullanan insanlar güzel işler başarabilir.

 

Bazen böyle ufak tefek güzel icatlara denk geliyorum. Hayatı güzelleştirmek için çalışan kafaların güzelliklerini seyrediyorum.  Mutlu oluyorum.

Basit bir şey gibi gözükebilirler. Bazılarımızın dikkatini bile çekmeyebilir. Ama bir insan hayatı güzelleştirmek, kolaylaştırmak için kafasını kullanıyorsa benim için değerlidir.

İşte o güzel çalışmalar:

Banyo eşyalığı

Banyonuzdaki bütün eşyalarınız orada burada dağınık mı duruyor? Alın size süper bir toparlayıcı. Tüm eşyalarınız bir arada ve düzenli.

Bebeği saran el

Bebeğiniz kucakta uyumaya mı alıştı? Sizin kucağınız olmadan uyumuyor mu? Alın size anne kucağı kadar olmasa bile, onun havasını verecek bir güzel icat.

Gece aydınlanan yatak

“Gece uyurken ışık olsun ama beni de rahatsız” etmesin diyenlerden misiniz? O zaman alttan aydınlatmalı bu yatak tam size göre.

Gece yanan terlik

Gece kalktığınızda ışıklardan uykunuz kaçıyorsa ama karanlıkta da kalmak istemiyorsanız, işte size süper bir icat. Aydınlatmalı terlik.

İki kişilik şemsiye

İki kişi yürürken, yağmur yağdığında tek şemsiyenin yetmediği malum... Gerçi ben şemsiye kullanmayanlardanım. Ama “siz şemsiyesiz yapamıyorum” diyorsanız, işte iki kişilik süper şemsiye.

Kahvaltı tabağı

Kahvaltıda bir sürü tabak kullanmaktan rahatsız mısınız? Alın size süper tek parça kahvaltılık ya da ikram tabağı. Afiyet olsun:)

Kitap tutacağı

Benim en çok hoşuma giden icat. Kitap okurken hep kitabı katlamak zorunda kalırım. Bu sayede rahat rahat kitap okuyabiliriz. Harika bir fikir değil mi?

Kolat tutacak

Tepsiyle bir şeyler taşırken hep “döker miyim?” endişesi taşıyanlar, bu tepsi tam size göre ve dökmemek garanti, tabi sakarlığınız üzerinizde değilse.

Sıra dışı dolap

Duvarınızda hem süper dekoratif, hem de süper eğlenceli minik bir dolap ister misiniz? Buyurun burada!

Uyandığında açılan lamba

Uyandığınızda “şıp” diye açılan bir lambanız olsun isterseniz, bu da sizin için. Özellikle de çocuklar bayılacak.

 
Adem Özbay
 
Kaynak:www.google.com.tr