DEĞİŞİMİN OLMAZSA OLMAZI: OLUMLAMALAR

Olumlamalar, bilinçlice tekrarlanan cümlelerdir; arzularımızın gerçekleşmesi için “söyle ve olsun” mantığında kullanılan bir uygulama değildir. Her insan kendi hayatını kendi yaratır ve bunu düşünceleriyle, seçimleriyle yapar. Düşünceler enerjidir ve titreşimleri vardır. Bu, bilimsel olarak yapılan çeşitli deneylerle kanıtlanmıştır.

Bilinçaltımız, ona gönderdiğimiz her komutu sorgulamadan, reddetmeden bizi uyarmadan uygulayan bir mekanizmadır. Yargılama, sorgulama yeteneği olmadığı için bizden gönderilen her düşünceyi saf olarak, olduğu haliyle alır ve depolar. Düşünceler enerjidir ve titreşimleri vardır. Bilinçaltınıza göndermiş olduğunuz her düşünce, muhakkak bir kuant alanı oluşturacaktır.
Bilinçaltında olan her düşünce DNA’yı etkiler ve DNA buna tepki verir. Zihin-beden-ruh ilişkisi bu şekilde işler. Zihinden DNA’ya, DNA’dan da tüm ruha... Olumlu düşünceler ile kodlanmış DNA gevşeyerek ve zincirlerini uzatarak tepki verir. Olumsuz düşüncelerle kodlanmış DNA ise büzüşür ve hatta kendini kapatır. Depresyonun nedenini sanırım şimdi daha iyi anlayabiliriz. DNA’larımız kendini kapatıyor ve dış dünya ile rezonans bağımızın kalitesi düşüyor.
Bugüne kadar zihnimize, gerek bizim ektiğimiz, gerekse dışarıdan ekilen düşünce tohumları ile şu anki yaşamımızın sahibi olduk. Teslim olmayı seçtik! Başkalarının düşüncelerini kabul etmeyi seçtik. Belki de kendi hayatımızın sorumluluğunu üstlenmekten korktuk; çünkü “yapamam” dediğimizde mücadeleye gerek yoktu; çünkü “yapamazdık”.
Peki neden?
Yapabilenlerden farkımız neydi? Herkeste olan akıl bizde de vardı. Her birimiz, eşit miktarda verilen beyin ile dünyaya gelmemiş miydik? Hiç birimizin beyinsel ve düşünsel bir sorunu yoktu, düşünebilme yeteneğimiz vardı.
Sebep, sadece düşüncelerdi, seçimlerdi!
Size olumsuz telkinlerde bulunan kişilerin hayatlarına baktığınızda, elde edemedikleri bir sürü şey olduğunu ve başarısızlıkların sahibi olduklarını görmekte zorlanmazsınız. Onlar, kendilerinin sahip olamadıkları veya yapma cesaretini gösteremedikleri şeyler için size olumsuz düşüncelerini aktarmayı seçtiler. Ve siz de bunlara inandınız… Hatalar tam da burada başladı! Onlar bize olumsuz düşüncelerini aktarmayı seçti, bizler de kabul ettik! Başkalarının olumsuz inanç kalıplarını kendi bilinçaltımıza itiraz etmeden gönderdik. “Dur!” demedik… Ve bilinçaltı görevini yaptı, depoladı ve kuant alanını oluşturmaya başladı.

“Yapamazsın” dediler ve yapamadık… Çünkü bilinçaltımızın dışarıdan bu şekilde kodlanmasına “Dur!” demeyerek onay verdik. Bilinçaltımız, farkında olmadan başkaları tarafından kodlandı. Görevini yapmaya başladı ve kuant alanını oluşturdu. Kuant alanı da gereğini yaptı ve bilinçaltındaki koda benzer olayları, kişileri hayatımıza çekti.

Bunu değiştirmek sizin elinizde!
Olumlamalar, bilinçaltındaki eski inançları, kodlamaları kırmak için kullanılan sihirli cümlelerdir. Olumlamalar, bilinçaltına olumlu kodlamalar göndererek, bilinçaltı düzeyinde değişim yaparlar. Sizden olumlu düşüncelerin, sinyallerin çıkmasını sağlarlar ve böylece siz, bilinçaltınızdaki yapıya uygun kişi ve durumları kendinize çekersiniz. Olumlamalarınızı ne kadar bilinçli, sık, inanarak, hissederek tekrarlarsanız arzularınızı gerçekleştirmeyi ve değişim sürecini o kadar hızlandırırsınız. Bilinçli, sık, inanarak ve hissedilerek tekrarlanan olumlamalar, bilinçaltındaki değişim sürecini de ona göre hızlandırır.



KUTU
HAYATIMIZI DEĞİŞTİREN OLUMLAMA CÜMLELERİ
Hayatınızı değiştirmek istiyorsanız, kullandığınız cümleleri de mutlaka değiştirin ve olumlama cümlelerini bol bol kullanarak ruh halinizi daha olumluya çekin. İşte size olumlama cümlelerinden bazı örnekler:
·         Kendimi seviyorum.
·         Kendimi onaylıyorum.
·         Çok sağlıklıyım.
·         Ruhsal ve fiziksel bedenim dengede ve uyum içinde.
·         Evrenin sonsuz bolluk bereketi içinde yaşıyorum.
·         Evren tarafından destekleniyorum, korunuyorum, seviliyorum.
·         Hayatımı sevdiğim insanlarla beraber mutlu yaşıyorum.
·         Evrenin bana sunduğu enerjiyi kabul ediyorum.
·         Kendimi, geçmişteki yapmış olduğum hatalardan dolayı affediyorum ve özgür bırakıyorum.
·         Geçmişte kurmuş olduğum olumsuz kalıplarımı iptal ediyorum
·         Geçmişi affediyorum ve serbest bırakıyorum.
·         İşime kolayca odaklanıyorum ve verimli çalışıyorum.
·         Ben bu gün sevgiyle doluyum, sevgiyi tüm çevreme ve ihtiyacı olanlara kolaylıkla yayıyorum.
·         Ben daima, en doğru kişiye, en uygun anda, en doğru sözcüklerle, davranışlarla ve sevgiyle kendimi ifade edebilmeyi seçiyorum.
·         Hayatımın efendisi olduğumu biliyorum.
·         Mutluluğu ve kendimi ifade etmeyi seçiyorum.
·         Kendi hayatımın yaratıcısıyım. ”Kimse bana kötülük yapamaz ve beni üzemez, çünkü her şeyi ben seçiyorum.”

Ayça AKIN

www.aycaakin.com
Kaynak: olumlamalar.com