Yardımsever Kişilik Tipi



Değerli dostumuz bay/bayan , çok sevgi dolu bir insandır. Varlığı dünya için çok önemlidir. Dünyada yardımlaşma, dayanışma, fedakâlık timsalidir. Çok güzel yönleri vardır. Bunun gibi, kendisi için imtihan unsuru olan özelliklere de sahiptir. Aşağıdaki test kendisine uygulandığında pek çok sorunun cevabını “evet” olarak verecektir.


1- Hayatta vazgeçilmez unsur “sevgi”dir; insanlar birbirine sevgi ile bağlanırlar.
2- Herkesin beni sevmesini isterim; bu yüzden devamlı onlara yardım ederim.
3- Kimin ne sıkıntısı varsa yanındayımdır.
4- İnsanlara empatik yaklaşırım. Kendimi onların yerine koyup duygularını hissetmeye çalışırım.
5- Sevdiklerim için fedakârlıktan kaçınmam; zor günlerinde hep destek olurum.
6- Cömert bir insan olduğum söylenir, hediyeler almayı severim.
7- Benim için özel günlerin hatırlanması çok önemlidir. Ben herkesin özel günlerini kutlarken, dostlarımın ve yakınlarımın da benim özel günlerimi hatırlamasını beklerim.
8- Çevrem geniştir, her yerde tanıdıklarım vardır.
9- İnsanlarla diyaloga, gayretlere önem veririm; evimde de davetler tertiplerim.
10- Yardım derneklerinde çalışırım, kermesler düzenlerim.
11- Bütün insanların dertleriyle uğraşmaktan kendime vakit ayıramıyorum.


Dahi Çocuk/İkidünya Yayınları

Dahi Beyin Blog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder