İdeal Erkek Nasıl Olur?



Deodorant, ayak spreyi ve traş losyonu kullanın.Nemlendiricileri,şampuanları ve vücut losyonlarını da ihmal etmeyin tabii. Erkeklerin ter kokmasının makbul olduğu devirler tarih öncesinde kaldı çünkü.


Evde veya herhengi bir yere giderken görünümünüzün ortama uygunluğu onun dikkatini çekecek ve çok hoşuna gidecektir.

Kadınlar artık siyah, lacivert ve grileri değil kırmızı, turuncu ve turkuvazları kullanan erkekleri tercih ediyor.( Tabii uyum şart! )


İlk çağlardan kalma bir adet olarak düşünülse de her kadın arabaya binerken veya arabadan inerken kapısının açılmasından hoşlanır. Kadınlık gururu okşanır.
Ve bunu dile getirmese de “ideal erkek”ten bekler.



Tabii ki iş hayatındaki başarılarınızı öğrenmek hoşuna gidecektir. İyi bir evlat,
başarılı  bir sporcu, sevilen bir dost… Bunları zamana bırakın ve onu tanımaya çalışın. Bırakın o anlatsın siz dinleyin. O öğrenmek istediği zaman zaten soracaktır.

Eğer dinlediğinizden çok konuşmanız gerekseydi, iki ağzınız ve bir kulağınız olurdu.
( Kadınlar özel yaratıklar oldukları için tek dil ve çift  kulağa rağmen çok konuşup az dinleyebilirler !..)

Onu dinleyin ve ona, düşünce ve duygularını anlamanızı sağlayacak sorular sorun.Bu onu tanıyıp ilgi göstermenizin önemli bir yoludur,ve kesinlikte artı puandır.
.



Sizin için yumurta bile kırsa eline sağlık demeyi unutmayın.

 Evliliğimin ilk haftalarında eşim her önüne gelene ne kadar kötü (!) yemek yaptığımı anlatıp üstüne üstlük kahkahalarla gülerdi.Bu sanki dünyanın en komik olayıymış gibi! Önceleri pek aldırmadım. Herhalde böyle şakalar hoşuna gidiyor diye düşündüm.
Sonra anladım ki aslında aldırıyormuşum! Hem de ciddi ciddi zoruma gidiyormuş. Birkaç kere uyardım onu.“ Yaptığım yemeklerle dalga geçmeye ve beni başkalarına şikayet etmeye devam edersen bir hafta sana kahvaltı bile yok!” dedim!
Vee beni Nihal teyzeye şikayet ettiği günün ertesinde yemek yasağı başladı!
Tam bir hafta ! Katıksız!
O gün bu gündür yumurta bile pişirsem “ellerine sağlık hayatım, nefis olmuş valla !” diyor.


Tüm kadınlar, doğumgünü ve yıldönümleri konusunda saplantı halindedirler.Kendilerince önemli olan günleri asla ve de katiyen unutmazlar…E doğal olarak sizin de unutmamanızı beklerler.O’nu kazanmak ve hatta daha sonra kaybetmemek istiyorsanız O’nun için önemli olan günleri beyninizde hapsedin ve o tarihlerde ortaya çıkarın.Özellikle romantik anlardaki anılar aklınızda kalsın.
Eğer doğumgünü veya onun için özel olan bir günü es kaza transit geçerseniz emin olun o da  sizi transit geçecektir!  Benden söylemesi!…

Gonca Güvenir
Dahi Beyin Blog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder