Başarısızlığın Anlamı




Başarısızlık "ben bir başarısızım" demek değildir;
"henüz başaramadım" demektir.
Başarısızlık "ben hiçbir şey gerçekleştiremedim" demek
değildir;
"bir şeyler öğrendim" demektir.
Başarısızlık "aptallaştım" demek değildir;
"deneyerek yaşamak için gerekli inanca sahibim" demektir.
Başarısızlık "ümitsizliğe kapıldım" demek değildir;
"deneme cesaretini gösterdim" demektir.
Başarısızlık "istediklerime sahip olamayacağım" demek
değildir;
"değişik tarzda bir şeyler yapmalıyım" demektir.
Başarısızlık "ben aşağılığım" demek değildir;
"mükemmel değilim" demektir.
Başarısızlık "zamanımı boşa harcadım" demek değildir;
"yeniden başlamak için bir nedenim var" demektir.
Başarısızlık "vazgeçmeliyim" demek değildir;
"daha sıkı çalışmalıyım" demektir.
Başarısızlık "asla başaramayacağım" demek değildir;
"daha sabırlı olmalıyım" demektir.
Başarısızlık "benden ümidini kestin" demek değildir;
"bir bildiğin var" demektir.
John J.Maxwell

Kaynak: www.gencgelisim.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder